tirsdag den 28. februar 2017

Weekend snoller af den sunde slags

I lørdags skulle jeg i plantecentret efter et gavekort - ja et ærinde som jeg næsten glemte da min snude trak mig til plantehylden med violer. 


Violer er virkelig ligesom slik... ja altså ikke til at spise, men duften.. det er ligesom sød sød chokolade i min næse. Og når man nu forsøger sig med at holde sig fra de søde sager ... så var det jo et oplagt alternativ.


Med hjem kom de og nu nyder jeg synet og duften af dem i stuerne. Duften er fantastisk og dragende... og flere gange må jeg stikke snuden helt tæt på for at tage en dyb indånding.


Snart vil violerne i haven også vise sig, men det vil nok tage lidt tid endnu. Foråret er på vej, men endnu kan der jo stadig komme både sne og frost, og det vil vi også byde velkommen. Vi har forår i stuerne og så længe alternativet til sne er regn og rusk, så vil I som kender mig vide hvad jeg foretrækker.


Violerne vil selvfølgelig også blive plantet ud i haven når de er afblomstrede..... og vi vil glæde os til gensynet til næste år.


Og jo.... Jeg huskede gavekortet :-) I sidste øjeblik. 

4 kommentarer:

  1. Åh hvor er de skønne, prikker over iet i den fine opstilling.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette <3
      De er både smukke og så dufter de SÅ fantastisk
      Skøn aften
      Susan

      Slet
  2. Flotte violer og flotte bilder :-) De eggene var også tøffe!

    SvarSlet
  3. Ha ha (Smiler Susan) det kender jeg alt for godt - det med at hurtigt lige skulle købe en bestemt ting og SÅ drejer både øjne, næse og ikke mindst benene den anden vej hvor der står noget man ikke kan leve uden. Violer er SÅ skønne ... dejligt når de første martsvioler i haven viser sine blå skørter - har heldigvis mange af dem. Rigtig god første forårsdag = MARTS = :-)
    hilsen fra
    Helle Aagaard, Sydfyn

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.