torsdag den 10. december 2015

10. december

Sikke en dejlig fridag.....
Jeg fik købt den første julegave og lidt lækkert til mig selv, fundet det helt rigtige chokolade til vores konfekt i byens specialforretning, og rigtig fået snuset til julestemningen i byens butikker. Tænkt engang - det er evigheder siden jeg har været en tur igennem byen.

Nu ligger yngste hunden ved siden af mig og sover tungt - helt afslappet efter formiddagens besøg hos hendes kraniosakral terapeut. Det er dejligt at være hund - og det er også rimelig godt at være mig i dag. 

Vi venter på blot på at min søde mand forlader huset, så gaveindpakningen kan komme i gang. Jeg er helt klar til at smide rundt med både bånd og papir - og til at hygge mig.

*SMIL*

2 kommentarer:

  1. Hej Susan,

    ich kann leider nichts verstehen ( mein Googleübersetzter tut es nicht :-( ) aber das Bildchen ist total niedlich!!!
    Dir noch einen schönen Abend
    LG Tanja aus dem Hutzelhaus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Tanja
      Perhaps the translation function which is located here on the blog can help you?
      You can find it in the menu on the right - the very bottom.
      Yes the picture is quite Christmas.
      Many greetings from Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.