mandag den 10. december 2012

10. december

Jeg har noget med juletazetter - de er så fine og lette, og så elsker jeg duften af dem.


Sådan to pryder vores vindueskarm ved havedøren, og jeg glæder mig til de springer ud.
Duften er helt fantastisk - lige noget for mig.


I glaskrukken står der "rugbrøds-knaser" til hundene, de er nyttige at have ved hånden når hundene skal overbevises om at det er en god ide at komme ind i varmen. Og med det skønne sne som stadig ligger derude - så kan det godt være svært :-)


***
**
*

10 kommentarer:

  1. Dine Tarzetter ser dejlige ud, forårsløgene er bare skønne på denne årstid. Jeg købte i lørdags en dekoration med flerblomstrende hyacinter som værtindegave, men vi måtte aflyse besøget og jeg får først afleveret dekorationen i morgen... og jeg synes desværre at hyacinterne løber lidt i vejret - så de er ikke så fine som da jeg købte dem - æv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er hurtige.... jeg har nogen stående udenfor - ved døren. De holder længe kan jeg se... men dem inde i stuerne. De har en kort tid.
      Mange hilsner Susan

      Slet
  2. De er også bare pragtfulde. Mine synger på sidste vers lige nu, godt støtte af pinde, men nye er indkøbt og klar til at erstatte de næste par uger.
    Det med lokkemad kender vi alt for godt - men rugbrødsknaser...? Er det tørret rugbrødstern? (Må ha lidt input, for efter kort tid skal der lokkes med nyt her i huset. Lidt kræsen har man vel lov at være...)
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise.
      Jeps... Jeg bruger rugbrøds rester. Klipper dem i passende størrelser, og så på bagepladen ind i ovnen. Når de er tørre kan de holde i laaaaang tid. Hundene syntes nu de er bedst når de er friske, og dufter af brød.... og det forstår man jo godt.
      Rigtig god fornøjelse.
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  3. Fine opstillinger - elsker også tazetternes lækre duft og sprødheden som løgplanter generelt har! Og din englesøde foldede bog er virkeligt skøn...

    Mange decemberhilsner fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´ Katinka :-)
      Rigtig god dag.
      Hilsen fra Susan

      Slet
  4. Jeg elsker også tazetter. Min mand synes de dufter lige vel stærkt, så han flytter lidt rundt på dem vi har. Men smukke det er de!

    SvarSlet
  5. De ser flotte ud sammen med bogtræet. Jeg har iøvrigt været i gang med folderiet. Det begynder at ligne dine. Men jeg skal lige en tur i genbrugsen efter nogle mindre bøger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt Ina.... Glæder mig til at se resultatet :-)
      Mange julehilsner fra Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.