fredag den 15. juni 2012

Pæoner - i sikkerhed.

Jeg har rigtig fråset med mine pæoner idag..... Sådan rigtig meget. 


For når vejrudsigten lover så tung og store mængder regn, som det der kommer ned fra oven lige nu - så er der kun én ting at gøre. Frem med saksen.


Det er ligesom med god og dyr parfume - man skal bruge den og nyde den imens man kan. Og hvis de først er blevet våde, så bliver de meget triste at se på.


Hele huset dufter nu....
En duft af sommer og renhed - uhmmm jeg elsker det. En stor buket i soveværelset og nyvasket sengetøj - det skal da blive dejligt at komme under dynen i aften.


En lille ide til jeres gamle "fakirer"..... brug dem til andet end afskårene blomster. Hvad med gamle smukke kort eller fotos af jeres kære? De er ikke så lette at finde mere - fakirene. Men jeg er heldig at have to - og jeg syntes de er gode til at gøre de små opstillinger meget personlige.


En blandet buket fra haven.....


Jeg blev helt overrasket over hvor meget der var at klippe af til buketter. Ja - altså inclusiv noget af det som de fleste vil kalde ukrudt. Det er alt for længe siden jeg har fået nusset rundt derude - nu er det ferietid, og så må det være.


God weekend til jer alle







4 kommentarer:

  1. Dejlige fotos... og skønne motiver!

    SvarSlet
  2. hmmmm, stadig næsten ikke noget regn her hos mig, jeg kunne ellers godt bruge lidt. Mine lyserøde pæoner er nu ikke sprunget ud endnu, så jeg har den skønne duft tilgode. Hvor er det en sød due du har her.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.