onsdag den 6. juni 2012

"Hvad fandt du af ting på dine tur....?"

Ja - det er lige det jeg vil vise jer nu.... :-)
Hverdagen kom jo hurtigt, efter weekenden - så tingene skulle lige pakkes ud og komme til deres ret.


Dette lille fad er bare så fint. Vi fik begge øje på det, da vi trådte ind hos "Butik LoPe" - og dét måtte vi bare eje. Det er lavet i raku, og den fine antydning af blomster under glasuren er bare rigtig flot. Jeg kan godt li´ at det ikke er for prangende - og det passer perfekt ind i vores stil her i huset.


En anden meget fin ting, er denne gamle chokoladeform med svaner. Den kunne jeg bare ikke stå for. Jeg har en ting med gamle forme, men svanerne er helt specielle og jeg har aldrig set sådan én før. Og så har det måske også noget at gøre med at jeg i daglig tale er en "Svane" - jeg arbejder nemlig på et Svane Apotek. Noget at sige til at den skulle med mig hjem?


Hos "Fransk Livsstil" forelskede jeg mig i denne skønne gamle rustne sag. Jeg kunne lige forestille mig den hjemme i Orangeriet.... Med små stiklinger i potterne eller måske med de kolde drikkevarer til en sommeraften?
Den er endnu ikke nået helt derud - en rengøring er vist på sin plads derude inden de fine gamle franske sager flytter ind.


Og så lige et par små søde vaser... ja dén slags som man (læs: jeg) ikke kan få nok af.
De er også fra "Butik LoPe".

Blomsterne - ja det er blandt andet ukrudt fra haven. Men man må jo nyde hvad man har ikke :-)


*Fortsat god aften*

3 kommentarer:

  1. Gode ting du fik med hjem....kan godt se de rustne holder fyldt op med små stiklinger!

    SvarSlet
  2. Nej nogle søde ting du har fundet :-D Lige nøjagtigt sådan nogle ting kunne jeg også sagtens falde for.

    Marianne :-D

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde ting I har fundet, specielt fadet er jeg ret vild med...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.