torsdag den 3. maj 2012

Ikke fraværende....

Jeg er ikke fraværende - bare opmærksom et andet sted :-)

Men nu var det vist på tide at vise hvor flot det er i min have... hvis man altså kigger det rigtige stede hen....


For andre dele af haven er meget forsømte... men sådan er det bare lige nu. Og nej - de dele viser jeg ikke billeder af..... jeg vælger at vise de smukke og flotte steder og blomster, for det er de ting der gør mig glad.


Masser af tulipaner og stedmoder, og masser af krukker og dejlige grønne farver.


Bloggen er desværre blevet forsømt en del, men de dér ekstra 4x4 små poter, de tager alt min tid.


Og de er skønne de små..... Super dejlige og helt utroligt søde. De sidste par dage har de også været ude og nyde det dejlige vejr.


6 kommentarer:

  1. Du har ret, det er smukt (og nuttet) alt det, du viser.

    SvarSlet
  2. Rart at jeg ikke er den eneste med steder i haven, der ikke tåler offentlig skue :)
    Super nuttede uldtotter...

    SvarSlet
  3. Jeg vil se mer'! jeg vil se mer'! Frem med flere billeder af de små hottentotter ;o)))

    SvarSlet
  4. Nydelige bilder av din nydelige hage... og slike søte små hunder:)

    En fin kveld til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlet
  5. Såg ditt växthus hos Claus Dalby och måste bara kommentera det! Det är verkligen hur fint som helst. Och dina små hundar är jättesöta.

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor ser det skønt ud - jeg tror ikke på at du har "grimme" steder i din have;))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.