søndag den 1. april 2012

Spejlinger

Vand i haven er praktisk - men også utroligt smukt.





4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, men nu må jeg jo bladre baglængs i din blog, for jeg kan ikke huske at have læst om dette kar, nå det gør ikke noget, du har masser af dejlige billeder jeg kan nyde på turen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er nok rigtigt.... det har jeg vist ikke skrevet om. Det er et super skønt loppefund fra sidste sommer - bagerumsmarked.
      Vi er blevet fortalt det vist i sin tid blev brugt til at flytte store mængder dej i et bageri. Og det kunne virke som om det kunne være brugbar til det.
      Vi bruger det som reserve til vores regnvand - for dén slags kommer jo sjældent i afmålte mængder fra oven.
      Hilsen Susan

      Slet
  2. Hej ! Vad skoj att komma in till din härliga blogg ! Tack att du lämnade en kommentar inne hos mej så att jag kunde besöka dej... Vad långt våren kommit hos er, vi har ännu marken täckt med snö...
    Ha det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvarSlet
  3. Jeg elsker vand i haven og det behøver ikke være stort... Vi har gravet et par murerspande ned langt lidt sten ned i, så de er lige over vandkanten, og det tiltrækker både frøer og guldsmede, og kattene elsker de indbyggede vandskåle.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.