onsdag den 25. januar 2012

Imens vi venter på sneen

Ja - nu siger de den kommer.... SNEEN.... Og dét ser vi frem til her i huset.

Og indtil da...så se lige en fin blog som jeg fandt via Claus Dalby´s skønne side.


Franciskas Vakre Verden..... Hvorfor har jeg da ikke fundet den fine blog noget før? Ja - jeg glæder mig til at følge med derinde, for der er mange fine billeder og meget der kan inspirerer.

Hun arbejder på en julebog, og hvis du vil hjælpe hende med at vælge forside billedet - ja så har du også chancen for at vinde skønne præmier.

Jeg er mest til billedet herover.... men det havde I nok gættet... :-) Jeg har jo noget med sne....

7 kommentarer:

  1. .....ja sne gør noget ved sanserne ;0) Kan godt forstå du er forelsket i billedet......og I week-enden må vi selv ud of knipse lidt hvidt :0)

    Tak for tippet.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Jeg elsker sne, dog nu mest for fotoeffekten samt at det lyser op i den mørke tid, men dag jeg køre 300km om dagen på arbejde er jeg helst fri for sne på hverdage. Tænk om man kunne få det sådan? ej måske det så ville miste sin magiske charme. Nu har jeg kigger rundt i alle dine indlæg, og mange tak for en rigtig dejlig tur tilbage til forår, sommer og uløseligt forbundet lykke med et meget smukt indpasset orangeri. Lavendelbo er en oplevelse af de store, både visuelt og rent sanseligt, et lille stykke "Provence" i Danmark.
    Henrik

    SvarSlet
  3. Ja jeg vil egentlig også gerne ha noget af den dejlige bløde hvide sne... men så skal det også være nu :o)
    Hvis sneen kommer, så kan vi nok se frem til et orgie af snebilleder her i blogland... men det gør bestemt heller ikke noget :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  4. Hej Susan,
    Selvom jeg ikke er helt enig i dine betragtninger omkring sne, har jeg også stemt på det billede du viser idag.
    Det er en rigtig fin blog.

    SvarSlet
  5. Ja Franciskas side er fantastisk, hun er en dygtig fotograf men hun er også interiør fotograf på bla Vakre hjem, hun har også udgivet Bogen Sanselig Sommer, og er ved at lave bogen Sanselig jul.
    Har fulgt hendes blog et stykke tid ;O)
    Det er sjovt at gå ind og se hvad andre bloggere har af blogs de følger med på.
    Claus blog er jo også skønt så har man lyst til at gå i haven hele året..

    SvarSlet
  6. Hej Susan

    Tak for dine søde ord, det varmer :-)

    I dag har jeg trukket vinderen af det flotte emaljeskilt fra Ramsign og jeg har glæden af at kunne fortælle at vinderen er... dig! :-)

    Tillykke, tillykke!

    Send mig din adresse på fmj@broadpark.no, så sender jeg den videre til Ramsign.

    Ha en strålende dag!

    Varm snehilsen

    Franciska :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er da for vildt. Jeg er så utrolig glad, for det er lige sådan et skilt jeg har drømt om i mange år. Og nu - efter vores postkasse er flyttet ud til vejen, er det nu en stor og tom plads ved siden af hoveddøren.

      Så selv om man har mellemørebetændelse... så kan man godt syntes det er en SKØN SKØN dag.

      Har I ikke været forbi Franciska´s blog endnu - så gør jeg selv den tjeneste. Der er smukke billeder og masser af inspiration.

      Hilsen Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.