lørdag den 10. december 2011

10. december

Beklager at julekalenderen sprang en dag over igår.... havde håbet at jeg kunne nå det, men sådan går det når man er på farten.

Og hvad lavede vi så? Ja - vi var en tur i Odense, hvor vi havde et hyggeligt møde med Pavillon Danmark, om et nyt og spændende projekt vi skal lave sammen. Ja - jeg vil ikke afslører hvad det er.. endnu.... Men I skal nok blive de første til at vide det.


Efter mødet tog vi på shopping i det smukke og julepyntede Odense. Vi plejer altid at tage en fælles fridag i december hvor vi tager på en hyggelig og skøn juletur - og i år glædede vi os til lejligheden for at opleve Odense.


Byen er pyntet rigtig smukt, og der var en skøn stemning af jul og glæde. Vi var i en masse skønne butikker, men især var det et højdepunt at besøg Suzanne Varming´s fantastiske butik, med skønne gamle ting og møbler. Hér fandt vi de fineste gamle glaskugler. Dén slags der nærmeste hvisker sin historie til dig - hvis du altså lytter efter... og dén slags der oser af "gamle dage". Jeg elsker den slags.


Også den smukke lille stage der ligner en julestjerne.... yndig og helt speciel.


Så idag har vi hygget os hjemme.... Vi har fået cafe latte med julekrydderi på skummet... og norske klejner.
Ja - de norske klejner er nok én af grundene til at det er godt, at det ikke er jul hele tiden.... De smager himmelsk, men man er ikke i tvivl om at man synder når man spiser sådan én.






4 kommentarer:

  1. Dejlige 'bløde' biller du tager :O)
    Jeg er ikke så julet, men kigger alligevel med ;O)

    SvarSlet
  2. Det er bestemt nogle skønne julekugler du har købt - den grønne er heeeeellllt pæn :) :) :)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at høre mere om projektet med Pavillon Danmark. Jeg er i øvrigt lidt småsur på dem. Vi har haft en konsulent ude og tage mål til noget overdækning i forbindelse med hus og væksthus, og vi har endnu ikke hørt fra dem. Det var i august han var her! :)))Måske er det bare fordi de har travlt med noget andet - og det er jo kun godt :)
    Jeg kunne selvfølgelig også bare rykke, men nu er det jo alligevel ikke rigtig årstiden. Jeg håber I har bedre held med dem!

    SvarSlet
  4. Super hyggeligt med en afstikker til fynsland Susan.......og Odense er jo bare skøn ;0) Lyder som at der er nyt og spændende under opsejling.

    Dejlig 3. søndag i advent til dig

    Dorthe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.