torsdag den 10. november 2011

Grankrans.....

Så fik jeg mig et par grankranse......  Ikke nogen der på nogen måde kan sammenlignes med den jeg jo egenligt drømmer om (den fra mit tidligere indlæg), men de er faktisk rimeligt pæne og "tykke" i forhold til den almindelige "købe-standard".



Et par af jer meget søde piger der har kommenteret på indlæget, mener at jeg da sagtens kan binde sådan én selv. Tak for det.... :-) Og jow - det tror jeg såmend også godt at jeg kan. Men erfaringen har lært mig, at vælge mine projekter med omhu.

Jeg er nemlig kronisk syg, og har derfor et energiniveau der er meget lavt. Deraf lærer man at prioiterer sit krudt... og snyde hvor man kan :-) Og tror mig... det er sørme svært nu hvor julen nærmer sig. For jeg vil jo gerne både bage, lave konfekt, og alt muligt andet. Hjemmelavet er nu som regel bedst - uanset hvad det er. Men sådan er det. Jeg lever med det liv som jeg nu har, og jeg nyder det. Der er altid noget at glæde sig over..... og lige straks står julen for døren :-)


Jeg fik også købt mig, de obligatoriske fire tujaer, som traditionen tro pryder vinduet ud mod gaden. Så mangler der bare lyskæden der skal hænges op derude..... Den må hellere vente lidt.


Ja - jeg glæder mig allerede til der skal pyntes op til jul...... Jeg elsker det bare.

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder:) kender kun alt for godt det med at man gerne vil det hele... men ikke kan:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være pænt bundne kranse du har fået anskaffet, ikke som de afskyelige maskinbundne, hvor man kan se tråden :-))
    Lidt pynt og bånd på dem, så er den vist hjemme :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå at du vælger dine "kampe" med omhu, men den krans du har købt, kan da også sagtens pyntes, så den bliver lige så smuk som den du viste i dit indlæg.
    Ha' en god aften.

    SvarSlet
  4. Ja, det med at vælge hvor man vil bruge sin energi, er vigtigt for os med kroniske sygdomme. Heldigvis lærer man det nogenlunde med tiden :-)
    Jeg tror også at den krans du har købt, bliver rigtig smuk :-)

    SvarSlet
  5. Det er flotte og jeg er enig med Lene om at de kan blive lige så flotte som den du ønskede dig:)
    Det er godt at du vælger hvor du vil lægge din energi, jeg tror at vi alle kender til det med at ville og ville have det hele og den følelse er vores værste fjende. Jeg er blevet meget bedre til at prioritere og spare mig selv med alderen, men jeg kan ikke sige mig fri fra ønske at jeg orkede at bage og sylte:o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.